Kwaliteit bezorging en de BezorgerApp | Post Service
YW PS Bovenkant

Kwaliteit bezorging en de BezorgerApp

bezorgerAppPost Service is trots op haar bezorgkwaliteit! Hiervoor ondernemen wij dan ook veel actie. Zo worden er vanuit Sandd NIPO- metingen gedaan en maken wij gebruik van een eigen callcenter om na te bellen of een poststuk is ontvangen. Waar wij vooral enthousiast over zijn is de nieuwe BezorgerApp die onlangs is geïntroduceerd! Met deze app wordt de kwaliteit nog beter gewaarborgd. De bezorgers kunnen zich met de app afmelden wanneer zij klaar zijn met hun bezorgronde, zij kunnen direct via de app in contact komen met de coördinatoren om bijzonderheden door te geven en er wordt gemeten hoeveel calorieën zijn verbrand!

Bovengenoemde coördinatoren bezorging zijn erg belangrijk. Zij zijn gedurende de hele week beschikbaar voor alle vragen en opmerkingen van de bezorgers. Dit contact is van groot belang voor een goede bezorging en tevreden bezorgers.

Ook bij de huis- aan huisverspreiding nemen wij de kwaliteit heel serieus. Naast preventieve controle worden ook hier belcontroles uitgevoerd door ons callcenter.

Heeft u vragen over de waarborging van onze kwaliteit, neemt u vooral contact op met Jaap Jochems (postbezorging en separaatverspreiding) of Koen Minkenberg (huis- aan huisverspreiding).

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

© Copyright 1995 - 2017 - Post Service B.V. | Algemene Voorwaarden | Disclaimer | Contact | Sitemap